Adakah mungkin untuk menjadi lebih tinggi Sememangnya Selepas baligh?

Adakah mungkin untuk menjadi lebih tinggi Sememangnya Selepas baligh?

Ramai orang seolah-olah berfikir bahawa apabila mereka mencapai akil baligh mereka berhenti membesar. Tetapi adakah ini benar dan adakah mungkin untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi selepas akil baligh. Ramai orang akan senang untuk mempunyai jawapan kepada soalan itu dan apa yang lebih mereka akan senang untuk mempunyai jawapan yang positif. Tanpa mengira individu mencapai akil baligh terus berkembang sehingga mereka dua puluh lapan atau dua puluh sembilan walaupun tiga puluh plus. Ia semua bergantung kepada individu dan kami tidak bermaksud gen tetapi gaya hidup dan diet bagi setiap dan tiap-tiap orang menyumbang kepada berapa banyak dia akan berkembang. Pasti, gen yang memainkan peranan tetapi mereka tidak berada dalam kawalan jumlah.

Rahsia untuk dapat menjadi lebih tinggi secara semula jadi selepas akil baligh di makan dengan baik, bersenam secara tetap dan mendapat tidur yang mencukupi. Semua orang tumbuh hanya pada waktu tidur berkata penyelidik. Walau bagaimanapun, ini tidak bermakna bahawa jika anda terus tidur sepanjang hari anda akan menjadi lebih tinggi. Anda akan berkembang mengikut kadar nutrien yang anda makan dan cara anda bersenam.

Dalam usaha untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi selepas akil baligh seseorang itu tidak perlu melakukan senaman regangan sahaja, ini adalah penting, tetapi mereka tidak adalah satu-satunya perkara yang perlu dilakukan. Dengan mengukuhkan beberapa otot teras seperti otot belakang dan otot perut tulang belakang mendapat diluruskan banyak. Ini meningkatkan postur individu yang sebaik menambah sekurang-kurangnya tiga inci ketinggian masing-masing.

Diet yang betul yang mengandungi rendah lemak, tinggi serat dan protein dilengkapi dengan vitamin yang diperlukan dan air yang banyak akan membantu proses banyak. Bukan sahaja postur yang betul, beberapa inci tambahan dan hasil kesihatan yang lebih baik dalam usaha orang-orang yang mendapat beberapa inci ini akan meningkatkan satu orang yang bekerja sendiri keyakinan dan harga diri juga. Apa yang banyak yang boleh dicapai dengan beberapa inci tambahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar