Gunakan Minyak Tea Tree Untuk kuku jari kaki Kulat Rawatan

Gunakan Minyak Tea Tree Untuk kuku jari kaki Kulat Rawatan

Adakah anda mencari kuku jari kaki Kulat Pemulihan yang boleh anda cuba di rumah semasa anda mempunyai kuku yang dijangkiti? Jika ya, anda bernasib baik untuk mencari pelbagai rawatan yang disyorkan untuk menyembuhkan kulat kuku jari kaki. Terdapat banyak laman web dalam talian yang menarik baik pada kuku jari kaki Kulat Rawatan. Mereka mengesyorkan minyak semula jadi, krim, dan pil dengan cara mereka sendiri gaya dalam memperkenalkan produk. Antaranya ada yang mudah untuk mendapatkan memegang pada kos yang berpatutan dari kedai-kedai tempatan yang berhampiran. Dalam kategori ini terdapat Minyak Tea Tree untuk kulat kuku jari kaki Rawatan.

Tea Tree Oil telah digunakan di kalangan orang untuk pelbagai tujuan. Walau bagaimanapun ia telah menjadi biasa sekarang untuk merawat jangkitan kuku melalui tahun kebelakangan ini. Minyak diekstrak dari pokok yang dikenali sebagai Melaleuca Alternifonia ditanam di Australia dalam jumlah yang banyak. Minyak pokok teh telah mendapatkan populariti untuk nilai perubatannya. Ia adalah agak mahal juga tetapi populariti lazim dan membuktikan di semua negara hanya kerana ia sesuai dengan membunuh jangkitan bakteria.

Bagaimana untuk menggunakan minyak?

Minyak ini boleh dicampur dengan air panas pada satu-satu bahagian di dalam mangkuk besar. Anda perlu semata-mata untuk rendam kaki anda yang membawa jangkitan kuku. Rendaman boleh didapati untuk kira-kira 20 atau 30 minit, mengulangi dua atau tiga kali sehari untuk hasil yang lebih baik. Minyak ini boleh didapati dalam botol kecil yang berguna untuk mengambil bersama-sama dengan anda di mana sahaja anda pergi.

Bagaimana kerja-kerja Minyak Tea Tree?

Minyak ini berfungsi dengan cara yang luar biasa jauh ke dalam kulat yang berkembang di bawah kuku. Ia bukan sahaja membunuh bakteria kulat pada kuku kaki anda tetapi juga menembusi ke dalam kuku dan meniadakan kesan jangkitan bakteria di bawahnya. Sebagai perkara fakta pakar-pakar perubatan kini berminat dalam menetapkan minyak pokok teh sebagai ubat alternatif untuk rawatan kuku dengan memberikan penting menengah untuk ubat-ubatan tradisional yang telah ditetapkan pada tahun-tahun yang lalu.

Jadi, kenapa tidak anda juga cuba minyak ini untuk rawatan kulat kuku jari kaki?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar