Kesihatan Semulajadi Vs Penjagaan Sakit - Sesuaikan Program Kesihatan Alternatif Anda

Kesihatan Semulajadi Vs Penjagaan Sakit - Sesuaikan Program Kesihatan Alternatif Anda

Sistem penjagaan kesihatan moden sering bekerja terhadap kami, kurang sedikit daripada jangkaan orang mahu untuk kesihatan yang baik. Pada kenyataannya "penjagaan sakit" sistem lazim dalam arena perubatan pada hari ini sering meletakkan kita pada rahmat kemoterapi, rawatan radiasi, narkotik, pembedahan dan teknologi invasif. Walaupun objektif untuk melakukan sesuatu bentuk bahaya model perubatan moden, amalan diterima umum sering menyebabkan kesakitan, ketidakselesaan, menjejaskan sistem imun atau menyebabkan kerosakan tak berbalik kepada badan. Saya cadangkan pendekatan semula jadi untuk kesihatan yang baik; program kesihatan disesuaikan dengan memberi tumpuan kepada pilihan alternatif.

Bagaimana untuk menyesuaikan Program Kesihatan Anda

- Pilih dan Percayalah Pengamal atau Perunding Anda. Tanya soalan, tetapi tidak lebih menganalisis. Sama seperti mekanik kereta memahami mekanisme dalaman kereta, anda percaya pengetahuan dan kebolehan mereka tanpa perlu bertanya bagaimana enjin berfungsi. Apabila ia datang untuk memilih dan mempercayai seorang pakar kesihatan, perunding kesihatan anda harus memberikan maklumat sebagai seorang pakar dalam pemakanan, pengurusan berat badan, atau terapi semula jadi dan alternatif dan bekerjasama dengan anda untuk membangunkan program dan membuat pilihan yang khusus untuk keperluan anda.

- Penilaian Peribadi. Perunding kesihatan anda membantu untuk meningkatkan kesedaran anda melalui kajian peribadi. Merakam titik permulaan anda dan menjawab soalan tentang bagaimana anda rasa, apa masalah gejala anda sekarang, dan lain-lain

- Penilaian Bio-Bertenaga. Teknologi mempunyai kelebihannya. Analisis Bio-kajian menunjukkan maklumat penting tentang keadaan semasa anda penuh bertenaga. Ia mengesan toksin dan keperluan pemakanan tertentu supaya anda boleh sasaran dan menyesuaikan program kesihatan khusus anda. Jika anda menunjukkan tahap toksin yang tinggi, perunding kesihatan anda boleh menunjukkan kepada anda bagaimana untuk memulakan program detoksifikasi selamat menggunakan produk alternatif yang selamat.

- Matlamat. Apakah tahap kesihatan yang baik yang anda ingin capai? Seseorang yang sihat mungkin mahu mempunyai pelan penyelenggaraan. Seseorang dengan gejala yang serius boleh memilih tindakan yang lebih agresif. Apa jua matlamat, membolehkan perunding kesihatan anda untuk membantu anda bekerja ke arah mereka.

- Tools. Gunakan produk alternatif semulajadi dan selamat, seperti zeolite cecair asli, makanan tambahan cecair untuk sokongan imun atau menambahkan semula pati pelbagai nutrien. Analisis bio-kajian mengukur maklum balas positif kepada makanan tambahan tertentu. Pilih alat anda untuk kesihatan yang baik berdasarkan maklumat yang tepat.

- Masa. Jangan menyerah. Ia mengambil masa beberapa tahun untuk badan yang nyata cabaran kesihatan. Ia mengambil masa untuk berbalik dan mengatasinya. Bekerjasama dengan perunding anda ke arah pusat pemeriksaan mingguan atau bulanan.

- Konsisten dan berterusan. Melekat dengan program ini. Sama seperti satu gelas air setiap hari tidak akan membuat anda terhidrat, tidak konsisten atau kekurangan dalam program kesihatan anda tidak boleh memberi hasil yang anda harapkan atau mahu.

- Penilaian Semula. Semak semula gejala-gejala anda, menilai kemajuan, semula imbas anda dengan analisis bio-kajian. Jika anda telah benar-benar mengikuti langkah-langkah ini, anda boleh mengharapkan keputusan yang baik.

Natural Health Care vs Sakit

Anda mempunyai pilihan dan kawalan ke atas kesihatan anda. Membantu tubuh anda untuk berfungsi pada kesihatan yang optimum dengan mengetahui terlebih dahulu apa cabaran kesihatan menanti anda. Mengetahui tahap anda daripada toksin atau cadangan untuk keperluan pemakanan tertentu untuk menyesuaikan program kesihatan alternatif anda. Pencegahan penyakit adalah asas kesihatan semula jadi dan membawa jalan untuk kurang bergantung kepada sistem penjagaan sakit iaitu, sebenarnya, "sakit".

Tidak ada komentar:

Posting Komentar