The Best Diet Untuk Reflux - The Makanan untuk Termasuk dalam Diet anda untuk Mengurangkan Gejala Asid Reflux

The Best Diet Untuk Reflux - The Makanan untuk Termasuk dalam Diet anda untuk Mengurangkan Gejala Asid Reflux

Juga dikenali sebagai esophagitis refluks, refluks asid boleh menjadi radang esofagus disebabkan oleh memuntahkan kandungan dalam perut. Gejala-gejala yang paling biasa refluks asid adalah pedih ulu hati.

Gerd kerana ia kadang-kadang dipanggil, adalah keadaan yang sangat umum bahawa hampir semua orang mengalami kadang-kadang dalam hidup mereka. Walaupun keadaan ini boleh menyebabkan banyak kesakitan dan ketidakselesaan, ia dengan mudah boleh dirawat dengan membuat beberapa perubahan dalam diet anda.

Dengan mereka bentuk yang betul diet refluks asid anda boleh secara mendadak mengurangkan keterukan dan kekerapan simptom anda. Diet terbaik untuk refluks termasuk daging yang baik yang berkhasiat dan rasa yang baik juga. Dua-dua jenis daging adalah daging lembu tanah tambahan tanpa lemak dan ayam.

Anda juga boleh memasukkan ikan dalam diet anda untuk refluks. Cara terbaik untuk memasak daging ini untuk diet anda adalah untuk broil mereka atau grill mereka. Anda perlu melakukan yang terbaik untuk mengelakkan memasak mereka dengan banyak gris.

Diet terbaik untuk refluks akan menghapuskan beberapa pencuci mulut, roti, dan bijirin sebagai barang-barang makanan menyebabkan gejala refluks asid. Anda boleh menggunakan keju sebagai pencuci mulut, kerana beberapa keju ini boleh menjadi satu bahagian penting dalam diet untuk refluks.

Jika anda mengalami refluks asid anda perlu memberi tumpuan kepada makan makanan kecil sepanjang hari dan bukannya makan 3 kali lebih besar. Sebab untuk ini adalah kerana jumlah makanan dengan cepat akan mengisi perut yang membuatnya bekerja keras untuk mencipta asid perut untuk digestion.So apabila anda makan makanan yang lebih kecil ia akan memastikan perut tidak mendapat beban dan bahawa bahagian hanya kecil asid perut dilepaskan untuk mencerna makanan.

Salah satu makanan terbaik untuk makan dalam diet anda adalah bijirin yang dibuat dengan kandungan lemak yang rendah. Termasuk pelbagai bijirin, jagung, dedak, pretzel tak berasa. Diet terbaik untuk refluks juga akan termasuk sayur-sayuran seperti lobak merah, kacang hijau, dan brokoli.

Pisang, buah beri, epal, dan pic adalah sebahagian daripada buah-buahan yang terbaik untuk makan semasa diet refluks asid anda. Pada akhir hari, pemakanan yang paling baik akan membantu mengurangkan dan mencegah refluks asid. Selain itu, ia biasanya akan merangkumi semua kumpulan makanan asas seperti sayur-sayuran, bijirin, susu, buah-buahan, dan daging.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar